كتاب برای مبلغان (4)

جامعه برتر

نویسنده: محمد عابدی

ناشر: نور السجاد

نوبت چاپ: اول/ زمستان 1380

شمارگان: 5000 نسخه

قیمت: 9000 ریال

تعداد صفحات: 264

كتاب «جامعه برتر» با نگاهی عمیق و نو در كلمات گهربار امیرالمؤمنین علیه السلام، بحث امر به معروف و نهی از منكر را مورد بررسی قرار داده است.

این كتاب پس از یك مقدمه تحت عنوان سخن پژوهشكده و یك پیش گفتار، در هفده بخش تنظیم شده است. در پیش گفتار، خوانند با جایگاه امر به معروف و نهی از منكر آشنا می‌شود.

در بخش اول، فلسفه و آثار امر به معروف و نهی از منكر مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دوم، پیش گامان این امر خطیر مطرح شده اند. موضوعاتی مثل: مساله شناخت، منكرشناسی، هزینه‌های امر به معروف و نهی از منكر، وظیفه كتاب برای مبلغان

شهروندان در برابر آمر و ناهی، ویژگی‌های پاسداران معروف، راه كارهای تاثیرگذاری و... از جمله مباحثی است كه در بخش‌های مختلف این كتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

نفوذ صهیونیسم بر رسانه‌های خبری و سازمان‌های بین المللی

مؤلف: فؤاد بن سید عبدالرحمن الرفاعی

مترجم: حسین سروقامت

نوبت چاپ: اول/1377

شمارگان: 3300 صفحه

قطع: رقعی

تعداد صفحات: 156 صفحه

قیمت: 500 تومان

این كتاب در دو مقدمه و شش فصل تنظیم شده است. مقدمه اول از مؤلف و مقدمه دوم از مترجم می‌باشد.

در فصل اول كتاب، ضمن تبیین نقشه‌های صهیونیسم برای تسلط بر رسانه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و مطبوعات جهانی، نفوذ بر مطبوعات انگلستان، آمریكا و فرانسه مورد بررسی و كنكاش قرار می‌گیرد.

فصل دوم كتاب به بررسی سیطره صهیونیسم بر صنعت سینما، تلویزیون، تئاتر و نفوذ در فرهنگ كشورها از راه آگهی‌های تجاری می‌پردازد و بعضی از روش‌های تهاجم فرهنگی صهیونیسم علیه مسلمانان را بررسی می‌كند.

فصل سوم، فشار صهیونیسم بر اروپا و آمریكا و بلوك كمونیستی (سابق) را روشن می‌سازد.

در فصل چهارم: خواننده محترم با نفوذ صهیونیسم بر مؤسسات بین المللی آشنا می‌شود.

بحث صهیونیسم و سایر ابزارها برای نابودی جوامع بشری (ابتذال و عریانی، انحرافات جنسی، جاسوسی و خیانت) در فصل پنجم كتاب بررسی می‌شود.

بحث‌هایی مثل گونه‌هایی از مبارزه علیه صهیونیسم، كشف معما (چه راهی را پیش گیریم؟) و چرا یهودی لعن می‌شود؟ در فصل ششم كتاب بیان گردیده است.

نویسنده این كتاب كه خود اهل كویت، و از جمله كسانی است كه آثار شوم نفوذ صهیونیسم بر ممالك اسلامی و فرهنگ آنان را در منطقه خاورمیانه از نزدیك دیده و لمس كرده است، در این نوشته بر این باور است كه برای مقابله با صهیونیسم، نخست باید آن را شناخت و از كاربرد ابزارهای آن‌ها اطلاع دقیق به دست آورد.

كبریت احمر در شرایط منبر

مؤلف: محمدباقر خراسانی قاینی بیرجندی

ناشر: انتشارات اسلامیه

شمارگان: 3000 جلد

نوبت چاپ: چهارم/1380

تعداد صفحات: 510 صفحه

قطع: وزیری

قیمت: 2000 تومان

این كتاب در دو بخش تنظیم شده است. بخش اول كتاب شامل یك مقدمه و چهار فصل می‌باشد.

در مقدمه بخش اول كتاب، خواننده محترم با علم منبر، فایده و موضوع آن آشنا می‌شود.

در فصل اول كتاب، فضیلت موعظه و در فصل دوم 20 شرط از شرایط واعظ و منبر مورد بررسی قرار گرفته است.

در فصل سوم، 8 شرط از شرایط مستمعین مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل چهارم كتاب به بیان شرایط منبر كه شامل 6 شرط می‌باشد، پرداخته است. بخش دوم كتاب شامل 30 مجلس و یك خاتمه است. در این بخش، 30 موضوع تبلیغی مورد بحث قرار گرفته است.

503 دفعه
(0 رای‌ها)